Overstappen van boekhouder

Wilt u overstappen van boekhouder, maar alleen indien u hier gegarandeerd de best mogelijke ervaring aan overhoudt? Kies dan voor de diensten van Selvi Administratie & Belastingadviseur. Met onze specialistische aanpak, waarde hechten aan een goede communicatie en zeer betrouwbaar zijn, zijn we hét aangewezen boekhoudkantoor in de regio Den Haag.

Wij maken overstappen van boekhouder zo makkelijk mogelijk

De keuze om afstand te doen van uw huidige boekhouder kan verschillende redenen hebben. Bent u niet tevreden met de dienstverlenende service of bent u van mening dat dit beter kan, dan is het belangrijk te luisteren naar dit gevoel.

Neem geen genoegen met een matige of redelijke kwaliteit als dat niet nodig hoeft te zijn. Kies voor een boekhouder die met u meedenkt, effectieve oplossingen vindt voor mogelijke problemen, goed naar u luistert en initiatief neemt. Is dat ook uw wens? Wij zorgen ervoor dat indien u voor ons specialisme kiest, het overstappen van boekhouder vlekkeloos verloopt.

Ook om deze reden kan overstappen de juiste oplossing zijn

Overstappen van boekhouder kan behoorlijk verfrissend zijn. De ene boekhouder is namelijk de andere niet. Zo kan een nieuwe partij met een heel andere blik naar uw administratie kijken en interessante mogelijkheden zien om uw huishouden of onderneming nog beter te kunnen runnen. Die kans wilt u uiteraard vast niet mislopen.

Maakt u bovendien de keuze voor Selvi, dan krijgt u de beschikking over een boekhouder waar u van op aan kunt. Iemand waarbij u terechtkunt voor het volledig uitbesteden van bijvoorbeeld de salarisadministratie, boekhouding en het opstellen van jaarrekeningen. Kunt u ook professioneel advies en deskundige begeleiding gebruiken, dan zit er maar één ding op: neem contact met ons op om de mogelijkheden te bespreken.

Gelijk afspraak inplannen? Onze specialisten staan voor u klaar

Heeft u oren naar het overstappen van boekhouder en benieuwd hoe dat in de praktijk werkt? Tijdens een één-op-één gesprek vertellen we u daar graag meer over. Het maken van een afspraak is zelfs helemaal kosteloos en vrijblijvend. U zit dus nergens aan vast totdat er een eventuele overeenkomst is bereikt.

Wij staan niet alleen op werkdagen voor u klaar, maar ook op de zaterdag. Daarbij houden we ons niet aan de gangbare kantoortijden, omdat we weten dat het nodig hebben van hulp zich ook niet beperkt tot uitsluitend de uren overdag. Bel of mail ons indien alle gegeven informatie smaakt naar meer. Wij kunnen niet wachten u verder te helpen.

Selvi administratie voor ZZP en MKB

Deze website maakt gebruik van cookies om ervoor te zorgen dat u de beste ervaring op onze website krijgt. Meer info over cookies vind u hier: https://www.selviadministratie.nl/privacy-policy/

Contact